روستای سرآب بیز

روستای سرآب بیز


جنایات وهابیت، دفاع از بنی امیه است


رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کشور در بررسی و تحلیل پیوند میان سلفی‌های تکفیری با اندیشه‌های امویان گفت: جنایاتی که وهابیت اکنون انجام می‌دهد هیچ چیزی جز برای دفاع از بنی امیه نیست.

آیت‌الله احمد عابدی، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کشور 20 فروردین در اجلاسیه منطقه‌ای اسلام ناب محمدی(ص) که در جهرم برگزار شد، در سخنرانی خود با موضوع «بررسی و تحلیل پیوند میان سلفی‌های تکفیری با اندیشه‌های امویان» به ارائه توضیحاتی درباره زندگی پیامبر(ص) و خانواده آن‌ها سپس رفتار امویان و بعد از آن سلفی‌های تکفیری پرداخت.
وی افزود: محب‌الدین طبری از علمای قدیم اهل ستن و دارای تفکر سلفی که البته وهابی نبوده است، در کتاب خود یک جمله دارد مبنی بر اینکه در حرم خدا بعد از مسجد الحرام هیچ مکانی افضل‌تر از خانه حضرت خدیجه(س) وجود ندارد و شبیه این جمله را عده زیادی از علمای اهل سنت و شیعه دارند.
آیت‌الله عابدی با یادآوری اینکه حضرت خدیجه(س) خانه‌ای در طرف غرب کعبه داشت و وقتی که با پیامبر(ص) ازدواج کرد خانه‌ای طرف شرق کعبه خرید و آن را هدیه به پیامبر(ص) و مهر آن حضرت کرد، گفت: پیامبر(ص) دو خانه داشت یکی خانه‌ای ‌که از مادرش حضرت آمنه به او ارث رسید و دیگری خانه‌ای که حضرت خدیجه(س) خرید و هدیه به پیامبر داد اما روزی که حضرت خدیجه(س) با پیامبر(ص) عقد کرد فرمود که خانه من،‌ خانه توست و من کنیز تو هستم.
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم اظهار کرد: در زمان جاهلیت هیچ خانه‌ای به احترام کعبه که مکعب مربع شکل بود، مربع نبود و تمامی خانه‌ها دایره ای و بیضی شکل بود، پس خانه حضرت خدیجه(س) دایره‌وار بود و چند اتاق از جمله محل تولد حضرت فاطمه(س)، اتاقی که جبرئیل در آن نازل می‌شد، اتاق مخطبع، اتاق حضرت خدیجه(س)، اتاق مصلی پیامبر(ص) و اتاق محل تجارت حضرت خدیجه(س) بود.
وی همچنین به وضع معنوی این خانه اشاره کرد و گفت: این خانه، خانه‌ای است که جبرئیل همیشه در آن به پیامبر(ص) نازل می‌شد و بیشتر آیات مکی قرآن در آن نازل شده است، حضرت زهرا(س) در این خانه متولد و بزرگ شده و حضرت علی(ع) در این خانه بزرگ و تربیت شد و حتی اهل سنت معتقدند که امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در این خانه متولد شده‌اند و در لیلةالمبیت حضرت علی(ع) در این خانه بود که جای پیامبر(ص) خوابید. معراج پیامبر(ص) از همین خانه بوده است و اولین کسانی که مسلمان شدند در این خانه بوده‌اند؛ کسانی که از جاهای مختلف خدمت پیامبر(ص) می‌آمدند،‌ در این خانه مسلمان می‌شدند و اصولاً پیامبر(ص) 28 سال در این خانه زندگی کرد.
آیت‌الله عابدی با اشاره به مقام معنوی حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: رسول خدا(ص) 25 سال از عمرش را با خدیجه(س) و با همین یک همسر زندگی کرده است و بعد از رحلت حضرت خدیجه(س) همسرهای دیگری انتخاب کرد یعنی کل عمر خانوادگی پیامبر(ص) در این خانه بوده است و به همین دلیل می‌گوییم که این خانه بعد از مسجد الحرام بالاترین مکان است.
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم خاطرنشان کرد:‌ زمانی که امام حسین(ع) از مدینه به مکه رفت و از آنجا به کربلا، در مکه هر روز به این خانه و مزار خدیجه(س) سر می‌زد و پیامبر(ص) نیز بعد از فتح مکه به این خانه آمد و به مدت 10 روز بر مزار خدیجه(س) خیمه زد.
آیت‌الله احمد عابدی با بیان اینکه علاقه پیامبر(ص) به زنش و علاقه زن پیامبر(ص) به ایشان اینگونه بود، گفت: آنقدر پیامبر(ص) به حضرت خدیجه(س) علاقه داشت که عایشه می‌گوید پیامبر آنقدر از خدیجه تعریف کرده، از احدی تعریف نکرده است و هیچ وقت نمی‌شد که از خانه بخواهد بیرون برود الا اینکه چیزی در مورد خدیجه(س) می‌گفت زیرا خدیجه(س) کسی است که سنی و شیعه نقل کرده‌اند که خدا بر او سلام می‌رساند.
این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری اینکه حضرت خدیجه(س) اولین زنی بود که به پیامبر(ص) ایمان آورد و با پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) به مدت 7 سال در خانه خود نماز را اقامه می‌کردند، گفت:‌ حضرت خدیجه(س) تنها همسر پیامبر بود که برایش فرزند آورد و ثروت هنگفتش را صرف تبلیغ اسلام کرد و هر روز با دستان خود آب و غذا را برای پیامبر(ص) از مکه به غار حرا می‌برد.
وی ادامه داد:‌ این رابطه خانوادگی پیامبر(ص) و خانه ای که محل نزول قرآن بود اما متأسفانه اکنون این خانه در کنار مسجد الحرام جایی که نوشته است، دوره المیاه یعنی دستشویی! قرار دارد. آن هم خانه‌ای که سنی‌ها می‌گویند افضل‌تر از این خانه بعد از مسجدالحرام وجود ندارد اکنون تبدیل به دوره المیاه شده است.
آیت‌الله عابدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در زیارت عاشورا خاندان بنی امیه 33 بار صریحاً لعن شده‌اند، به آزار و اذیت‌های ابوسفیان سرسلسله این خاندان نسبت به پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت:‌ ابوسفیان قبل از نبوت پیامبر(ص) همیشه به او سنگ می‌زد و همیشه خون و شکمبه گوسفند را درب خانه حضرت خدیجه(س) می‌انداخت البته این آزارهای جسمی قبل از اسلام است.
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به آداب و سنن زمان جاهلیت عنوان کرد: در زمان جاهلیت هر کسی که در مسجد‌الحرام طواف می‌کرد به صورت برهنه کامل می‌رفت و تنها فقط برخی از زن‌هایی که عفت داشتند در روز به طواف نمی‌رفتند شب هنگام طواف می‌کردند می رفتند و این فرهنگ در عرب جاهلی بود ولی در همان زمان جاهلیت هر وقت خدیجه(س) به مسجدالحرام می‌آمد همیشه با پوشش کامل بود لذا پاکترین انسان‌ها یعنی حضرت خدیجه(س) و دخترش فاطمه زهرا(س) در خانه پیامبر(ص) زندگی می‌کردند که دیوار به دیوار خانه ابوسفیانی بود که بر بالای خانه خود پرچم زد که هر کسی هر فحشایی بخواهد انجام دهد به خانه او مراجعه کند!
وی، ابوسفیان را بنیانگذار وهابیت یا این تفکر بنی امیه دانست که اکنون به این شکل وجود دارد و گفت:‌اکنون این خاندان یعنی خاندان بنی امیه و اولاد ابوسفیان در تونس و برخی نواحی شمالی آفریقا وجود دارند که اعتقاد دارند یزید پیامبر(ص) است و شیطان را خدا می‌دانند!
آیت‌الله عابدی در ادامه سخنان خود به افکار فرقه وهابیت اشاره و ابراز کرد: ابن تیمیه که شاید می‌توان گفت بنیانگذار تفکر وهابیت و سلفی‌گری تکفیری است در طول عمر خود کتاب زیادی علیه شیعه نوشت و یک کتاب 40 جلدی در موضوع اثبات مشرک بودن شیعیان نوشته است.
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم اضافه کرد:‌ ابن تیمیه خود اهل ترکیه و شهر ماردین و این شهر محل تولد او است اما می‌گوید این شهر کفرستان است و اکنون مشکلی که در ترکیه دارند این است که شهر ابن تیمیه که همه مسلمان هستند و هم شهری او هستند خود ابن تیمیه گفته که این شهر کفر است.
وی اظهار کرد: ابن تیمیه در آثار خود به هر حدیثی درباره اهل بیت(ع) و بنی امیه که می‌رسد، ملاکش بر درستی یا نادرستی حدیث این است که اگر حدیث در مدح اهل بیت(ع) بود،‌ نادرست است و اگر در مدح خاندان بنی امیه بود، صحیح است یعنی ملاک نقد و بررسی و صحت و سقم حدیث فقط همین است.
آیت‌الله عابدی اظهار کرد:‌ در میان علمای سلفی و تکفیری عالم آلوسی و صاحب روح المعانی که خود اهل نجد است و بزرگترین عالم وهابی‌هاست اکنون این تفسیر او در عربستان ممنوع است زیرا در تفسیر روح‌المعانی یک جا بحثی درباره این کرده است که یزید مسلمان یا کافر بود و می‌گوید اگر کسی یزید را لعنت نکند، بر خودش لعنت باد و فقط به خاطر همین یک جمله این کتاب در عربستان ممنوع شده است یعنی در عربستان یزید و بنی امیه بسیار مهم هستند.
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم خاطرنشان کرد: اکنون یکی از بزرگترین دشمنی‌های آن‌ها با ما همین است یعنی دیگر این مسئله گذشت که بگویند حضرت علی(ع) بالاتر است یا خلفا بلکه فعلا بحث این است که معاویه بهتر است یا حضرت علی(ع)! و می‌گویند که معاویه بهتر است و اگر کسی به یزید توهین کند می‌گویند که مشرک و کافر است.
وی همچنین به برخی از عقاید اخوان‌المسلمین که شخصیت‌هایی چون منشاوی، اردوغان و محمد مرسی عضو  این گروه‌ها هستند، اشاره کرد و گفت: حتی یکی از کتاب‌های سید قطب که یکی از علمای اخوان‌المسلمین است در عربستان وجود ندارد با اینکه اخوانی‌ها حتی از داعش و جبهه النصره علیه شیعیان تندتر هستند و یک نمونه کاری بود که بر سر علامه شباب آوردند.
آیت‌الله عابدی اضافه کرد:‌ اخوان المسلمین نه تنها تفکر سلفی تکفیری دارند بلکه قتل شیعه را واجب می‌دانند اما چرا کتاب‌های اخوان االمسلمین در عربستان نیست؟ علتش این است که عقیده اخوانی‌ها این است که وهابیت عربستان و آل سعود معتدل و میانه‌رو و سید قطب می‌گوید این وهابیت عربستان فقط به درد عربستان می‌خورد در حالی که وهابیتی که اخوان می‌گوید به درد جامعه می‌خورد آن است که باید هرچه آثار تشیع و اسلام است،‌ از بین برود.
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با یادآوری اینکه طبق اسناد تاریخی خاندان آل سعود یهودی‌زاده هستند، افزود: اکنون سر مقدس امام حسین(ع) در قاهره است و حرم بسیار بزرگی دارد و علت اینکه سر امام حسین(ع) در این شهر است،‌ آن است که  زمانی که جنگ‌های صلیبی شروع شد، سر امام حسین(ع) در یک مسجدی در شهر اسقلن دفن بود اما یهودی‌ها همیشه به دنبال این بودند که جنازه‌های امامان و پیامبران را بدزدند به طوری که تاکنون فقط برای دزدیدن قبر و بدن پیامبر(ص) 27 بار تونل زیرزمینی زده‌اند تا جنازه را بدزدند و ببرند لذا هم‌اکنون بدن پیامبر(ص) در یک صندوق سربی قرار دارد.
وی ادامه داد: در زمان جنگ‌های صلیبی مسلمانان از ترس اینکه سر امام حسین(ع) به دست یهودیان نیفتد، نبش قبر کرده و سر امام حسین(ع) را به قاهره برده و دفن کردند البته این تنها قبر شریفی نیست که در قاهره قرار دارد بلکه مزار شریف حضرت زینب(س) 
به احتمال قوی در قاهره است و آیت‌الله نجفی مرعشی در کتاب خود می‌گوید قطعاً و یقیناً قبر حضرت زینب(س) در قاهره است این و مزار شریفی که در شام قرار دارد، مزار زینب بنت جحش است و علاوه بر اینکه مزار مالک اشتر و سیده نفیسه،‌ نوه امام حسن مجتبی(ع) که دارای معجزات زیادی است به طوری که وهابی‌ها صریحاً در کتاب خود می‌نویسند آنقدر که سیده نفیسه دارای معجزه است، پیامبر هیچ معجزه‌ای ندارد، ‌در قاهره قرار دارد اما متأسفانه اکنون وهابی‌ها قبر سیده نفیسه را منفجر کردند و خدا به قبر سر امام حسین(ع)، مالک اشتر و حضرت زینب(س) و امام شافعی یکی از علمای بزرگ اهل سنت رحم کند.
آیت‌الله عابدی در ادامه سخنان خود به برخی از کتاب‌های وهابیت اشاره کرد و گفت:‌ جدیداً چند کتاب در عربستان درباره دفاع از بنی امیه علیه اهل بیت(ع) نوشته شده است که یکی از این کتاب‌ها به نام شبهات عن بنی امیه است و در این کتاب بحث می‌کند کسانی که به بنی امیه توهین می ‌نند ناحق می گویند و معاویه جزو اصحاب پیامبر است!
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم  ادامه داد: در پاسخ  این‌ها باید گفت چگونه معاویه جزو اصحاب پیامبر(ص) بوده در حالی که حتی یک حدیث از پیامبر(ص) را نقل نکرده است اما از اشخاص دیگری چون ابوبکرها صدها حدیث نقل کرده است؟
وی ادامه داد: کتاب دیگری به نام دوره المعارضه در عربستان چاپ شده است و موضوعش این است که امام حسین(ع) علیه یزید شورش کرده بود و یزید حق داشت که امام حسین(ع) را بکشد یعنی در میان امام حسین(ع) و یزید، وهابی‌ها و سلفی‌های تکفیری یزید را ترجیح می‌دهند و این در حالی است که یکی از هزاران جنایت معاویه، یزید است.
آیت‌الله عابدی با بیان اینکه در تاریخ نوشته‌اند که یزید ظالمتر از فرعونی بوده که 700 سال شکم زنان را پاره می‌کرد و فرزندان آنان را می‌کشت، گفت:‌ اینان از یک شجره خبیثه‌ای هستند که آیات قرآن درباره شجره خبیثه و ملعونه صحبت کرده است اما وهابی‌ها همه را تطهیر می‌کنند و می‌گویند این آیات راجع به بنی امیه نیست!  در حالی که جنایاتی که وهابیت اکنون انجام می‌دهد هیچ چیزی جز برای دفاع از بنی امیه نیست.
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با تأکید بر اینکه ما با برادران اهل سنت هیچوقت دعوایی نداریم و هزار سال است که شیعه و سنی در کنار هم زندگی کرده‌اند اما هیچ وقت با بنی امیه کنار نمی‌آییم، گفت: در زیارت عاشورا نیز درباره خلفا لعن نداریم مگر درباره بنی امیه اما وهابیت یا سلفی تکفیری یعنی دفاع از بنی امیه و دشمنی با اهل بیت(ع) است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: اسماعیل گشتاسب ׀ تاریخ: شنبه 22 فروردين 1394برچسب:اسلام ناب محمدی،شیعیان ،اهل سنت، دکتر احمد عابدی ،وهابیت،گروه های سلفی تکفیری،روستای سرآب بیز،, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , sarabiz.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com